چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

کتاب صوتی هدف از برایان تریسی

آموزش بازاریابی اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در این وبلاگ به صورت حرفه ای قرار می گیرد

کتاب صوتی هدف از برایان تریسی

۱,۸۹۷ بازديد

کتاب هدف استاد برایان تریسی یکی از بهترین کتاب ها در زمینه هدف گذاری و دستیابی به هدف میباشد، برایان تریسی در زمینه هدفگذاری از بهترینها در نمونه خود میباشد…راهکارها، نگرش ها  و دیدگاهها و روش هایی در آن گفته شده که در صورت یاد گرفتن و عمل کردن به آن می توان با سرعت بسیارزیادتر و در زمان کمتر و همینطور با صرف هزینه و انرژی کمتر به اهداف خود رسید،
برایان تریسی می گوید نقطه نظرهای بیان شده در کتاب هدف سالها در سختکوشی شما  بدون اتلاف وقت صرفه جویی می کند تا به مهمترین هدف های زندگی خود برسید. اگر قرار باشد پنج دقیقه برای شما حرف بزنم و اگر قرار باشد مطلبی را به شما بگویم که شما را از آنچه هستید موفق تر سازد، حرف من این خواهد بود:

«هدف هایتان را بنویسد، برنامه ای برای دستیابی به آنها تدارک ببینید و هر روزتان را صرف این برنامه کنید.»

درمورد نویسنده:

برایان تریسی متولد ۱۹۴۴ درکانادا از نویسندگان کتابهای خودیاری است که بسیاری از کارهای خود را به صورت کتاب صوتی ارائه داده. موضوع سمینارها و ارائه‌های او شامل رهبری، فروش، مدیریت مؤثر و استراتژی کسب و کار است. برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است. او این شرکت را در سال ۱۹۸۴ در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد. این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد.

کتاب صوتی هدف از برایان تریسی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.