شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

چگونه با قانون جذب به آرامش ذهنی برسیم؟

آموزش بازاریابی اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در این وبلاگ به صورت حرفه ای قرار می گیرد

چگونه با قانون جذب به آرامش ذهنی برسیم؟

۱,۸۲۰ بازديد

ما اغلب آرزو داریم که احساس آرامش کنیم. چه در کار بیش از حد دچار مشکل شده باشیم ، چه زندگی خانوادگی پرتحرکی را پشت سر بگذاریم و چه با سلامت روان خود دست و پنجه نرم کنیم ، ممکن است احساس کنیم دیگر هرگز احساس آرامش نخواهیم یافت.

آسان است فرض کنید که فقط عوامل بیرونی آرامش ذهن را تعیین می کنند ، اما حقیقت این است که شما می توانید کنترل آن را مستقیم تر از آنچه تصور می کنید ، در دست بگیرید.

علاوه بر این ، وقتی آرامش ذهنی را برای خود ایجاد می کنید ، می توانید از همه چیز لذت ببرید ، از احساس خوب رفاه گرفته تا تمرکز بهتر ، خوش بینی و تفکر شفاف تر.

اما چگونه شروع می کنید؟ اولین قدم حیاتی این است که یاد بگیرید چگونه می توانید در طول تجربیات روزمره ذهنی آرامتر و آرام تر را پرورش دهید.

ما قبل از ارائه توضیحات عمیق درباره چهار تکنیک امتحان شده و درست ، این راهنما را با در نظر گرفتن اینکه واقعاً آرامش چیست شروع می کنیم.

سرانجام ، ما با در نظر گرفتن دلیل و چگونگی خود هیپنوتیزم در رسیدن به اهداف خود پایان خواهیم داد.

معنای آرامش ذهن
معنای آرامش ذهنهمه ما درک شهودی از احساس آرامش در ذهن داریم.

با این حال ، اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه به طور منظم و آرامش ذهنی به دست آورید ، بهتر است ایده خود را در مورد آنچه می خواهید ، اصلاح کنید.

یکی از روش های توصیف آن احساس سکون درونی است ، گویی هوشیاری شما سطح صاف یک دریاچه است.

فراتر از استعاره ، می توانید بگویید چه زمانی آرامش خاطر پیدا کرده اید زیرا متوجه دو عامل اصلی می شوید.

نوع جدیدی از وضوح ، و نوع متفاوتی از تمرکز.


 
بیایید نگاهی دقیق به هر دو این مواد آرامش خاطر بیندازیم.

ذهن روشن تر
ذهن روشن ترذهن پاک یک ذهن سازمان یافته است ، ذهنی که به شما اجازه می دهد با دقت و بدون تعصب در مورد مسائل فکر کنید.

به عنوان مثال ، اگر با تصمیمی با ذهنی روشن روبرو هستید ، می توانید به راحتی جوانب مثبت و منفی هر انتخاب را ترسیم کنید و به راحتی به احساسات خود در مورد گزینه های خود دسترسی پیدا کنید.

داشتن ذهن پاک و تجربه آرامش ذاتی از نزدیک با هم مرتبط هستند - هر یک بخشی از دیگری است.

شفافیت تفکر برای آرامش ذهنی لازم است تا در هنگام تجربه اعتماد به نفس و درک هنگام انجام همه انتخاب های مهم زندگی ، از احساس آرامش درونی بیشتری برخوردار شوید.

در همین حال ، آرامش ذهنی باعث شفافیت فکری فزاینده می شود ، زیرا مغز شما به آرامی تمام مواردی را که در حقیقت مهم نیستند فیلتر می کند.

برای دیدن اهمیت ذهن پاک ، توجه کنید که هر روز روی زندگی شما تأثیر می گذارد.

اگر با سر واضح از خواب بیدار شوید و تعاملات خود را از این طریق آغاز کنید ، زندگی را (و هر شخص در آن) را همانطور که هست می گیرید ، در مقابل این که در تعبیرهای غلط و اضطراب گیر کنید .

و این روش مسالمت آمیز برای برقراری ارتباط با دیگران باعث پیشرفت همه چیز می شود ، از روابط سالم تا موفقیت در کار .

تمرکز پیشرفته
تمرکز پیشرفتهعنصر اصلی دیگر آرامش ذهنی - تمرکز بیشتر - هرچه بیشتر روی پاکسازی افکار خود از سر و صدای اضافی پس زمینه کار می کنید ، افزایش می یابد. همانطور که شما به طور مداوم دنیای درونی پر از آرامش ذهنی را پرورش می دهید ، می توانید روی هر چیزی که می خواهید تمرکز کنید.

این شامل تمرکز برای دوره های طولانی ، به شما اجازه می دهد برای یک ساعت هم مطالعه ، کار یا مشارکت در پروژه های خلاقانه.

در همین حال ، حتی می توانید بیشتر و بیشتر رانندگی کنید و زمان واکنش شما نیز سریعتر است (باعث می شود از نظر جسمی مهارت بیشتری داشته باشید).

این واقعیت که آرامش ذهنی منجر به این توانایی بالا و شدید در تمرکز می شود ، نشان می دهد که چگونه آرامش خاطر می تواند به شما در پیشبرد کار کمک کند.

در حالی که بیشتر ما در وهله اول احساس آرامش را دنبال می کنیم تا احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشیم ، این ابزاری انکارناپذیر قدرتمند در خلق آینده ای است که می خواهیم.

افرادی که هنوز زندگی پرتنش و بی نظمی دارند و با هزاران احساسات گیج کننده دست و پنجه نرم می کنند ، به سادگی نمی توانند زمان و انرژی مشابهی را برای پروژه های خود صرف کنند.

در نتیجه ، ما به لطف آرامش خاطر و روان مداوم خود ، با داشتن امتیاز در هر نوع رقابت ، پیشرفت می کنیم.

4 راه برای ایجاد آرامش ذهنی
اکنون که شما درک عمیق تری از دقیقاً دلیل ذهن آرام = زندگی مسالمت آمیز دارید ، بیایید ببینیم که چگونه می توان در زندگی روزمره خود آرامش خاطر پیدا کرد.

با دنبال کردن ، این چهار مرحله به شما کمک می کند زندگی خود را کنترل کنید ، خوشبختی و بهره وری شما را تقریباً فوری تقویت می کند.

1. شما نمی توانید همه چیز را کنترل کنید
شما نمی توانید همه چیز را کنترل کنیدفرض کنید برای یک روز تفریح با دوستان خوب برنامه ریزی می کنید و وقتی می رسید باران می بارد.

اولین انگیزه ، اولین احساس شما چیست؟ آیا عصبانی می شوید ، احساس می کنید روز خراب است و تقریباً خود را مقصر می دانید که یک روز کاملاً مناسب را برنامه ریزی کرده اید؟

یا شانه خالی می کنید ، کمی احساس تحریک می کنید و از همه چیز به بهترین نحو استفاده می کنید؟ اگر مورد اول بسیار آشنا به نظر می رسد ، احتمالاً یکی از بزرگترین موانع رسیدن به آرامش خاطر خودتان هستید.

بنابراین ، اولین قدم برای ایجاد آرامش ذهنی طولانی مدت ، واقعاً پذیرفتن این است که شما نمی توانید همه چیز را در زندگی خود کنترل کنید.

بله ، کنترل خود و برنامه ریزی دقیق شما ارزشمند است ، اما فقط تا این حد پیش می رود - نمی تواند اقدامات دیگران را تنظیم کند یا شما را از شانس عایق کند.

اگر تا به حال متهم شده اید که یک فرد دمدمی مزاجی هستید یا اینکه به سادگی از این که آیا هستید ، تعجب کرده اید ، رد کردن این جنبه از خود می تواند تأثیر بسزایی در خلق و خوی شما بگذارد. اما شما چگونه این را انجام می دهید؟

یکی از ابزارهای مفید تصدیق ها است - اظهارات مثبتی که برای تغییر حالت روانی خود با خود تکرار می کنید. وقتی احساس کردید که تمایل دارید دنیای اطراف خود را کنترل کنید ، سعی کنید بگویید: "من نیازی به کنترل همه چیز ندارم. جهان آنچه را که نیاز دارم به من می دهد. "

راه دیگر برای به چالش کشیدن خود این است که بپرسید: در طی یک روز ، آیا باز هم به این چیزی که نمی توانم کنترلش کنم اهمیت می دهم؟

در دو هفته یا یک ماه چطور؟ غالباً ، خواهید فهمید که آزار و اذیت به سادگی از بین می رود و احساس می کنید می توانید نیاز به کنترل را کنار بگذارید.

2. یک برنامه صبحگاهی داشته باشید
یک برنامه صبحانه داشته باشیدگام بعدی برای ایجاد آرامش روانی ایجاد روال صبحگاهی است. اولاً ، این روال باید شامل مواردی باشد که شما را آرام کند و شما را برای یک روز آرام و متمرکز آماده کند.

ثانیا ، حتی فقط داشتن یک روال مکرر باعث آرامش خاطر شما می شود. شما با دانستن اینکه چه انتظاری دارید از خواب بیدار می شوید و به سادگی خواهید دید که به جای جنگیدن با ساعت یا استرس درمورد کارهایی که باید انجام دهید ، در روز جریان می یابد. حال ، این روال صبحگاهی باید شامل چه مواردی باشد؟

هیچ روال مناسبی برای همه وجود ندارد ، اما مواد خاصی وجود دارند که تمایل دارند یک روال صبحگاهی آرام و شاد را ایجاد کنند .

نوعی ترکیب از موارد زیر را امتحان کنید:

بیدار شدن زودتر از زمان لازم برای جلوگیری از عجله.
لحظه ای را به نشستن در رختخواب و نفس کشیدن قبل از بلند شدن اختصاص دهید.
ورزش صبحگاهی (این می تواند از روال یوگا گرفته تا آهسته دویدن ، استفاده از تردمیل یا رقص با آهنگ مورد علاقه شما باشد).
داشتن دوش آب گرم با استفاده از محصولاتی از جمله روغنهای اساسی.
لباس پوشیدن در لباسی که شب قبل بیرون کردید.
تهیه لیستی از کارهای قابل کنترل برای روز
خوردن یک صبحانه مغذی و لذت بخش.
مراقبه یا تمرین تمرینات ذهن آگاهی.
البته موارد فوق احتمالاً انجام هر کاری در طول برنامه صبحگاهی برای هرکسی بیش از حد است. حتی فقط انجام دو یا سه مورد از این کارها می تواند روحیه کاملا متفاوتی برای شما ایجاد کند.

هدف این است که زندگی راحت ، آرامش بخش و با اطمینان خاطر سازمان یابد (بدون تلاش برای کنترل همه چیز!).

3. سخت ترین کار را ابتدا تمام کنید
ابتدا سخت ترین کار را انجام دهیددر مرحله بالا ، ما در مورد ایجاد لیست کار به عنوان یکی از اجزای برنامه روزمره صبح صحبت کردیم. حتی اگر صبح چنین لیستی تهیه نکنید ، داشتن یک چراغ کار کلی که به اطراف شناور است ایده خوبی است.

نه تنها می تواند با کمک به زمان بندی شما باعث آرامش خاطر شود ، بلکه اگر می خواهید تعلل را متوقف کنید ، کمک بزرگی نیز خواهد بود.

در واقع ، داشتن چندین لیست وظیفه هوشمندانه است - بعضی از آنها مربوط به کارهای روزمره و برخی دیگر که بیشتر به اهداف بزرگتر زندگی شما متمرکز هستند. مورد آخر چیزی است که شما ممکن است هر هفته با آن چک کنید و از آن برای آگاهی از لیست کارهای روزانه استفاده کنید.

با این حال ، اینکه آیا لیست وظایف شما فشار بیشتری ایجاد می کند یا احساس بهتری در شما ایجاد می کند ، بستگی زیادی به نحوه تفکیک وظایف و ترتیب انجام آنها دارد.

در مرحله اول ، سعی کنید متعهد شوید که همیشه سخت ترین کار لیست روزانه خود را از سر راه بردارید. این یک احساس موفقیت و آرامش فوری را ایجاد می کند که ساعتها ادامه خواهد داشت. اگر از سخت ترین کار بپرهیزید ، آگاهی شما از آن به دنبال شما خواهد بود و بیشتر از اینکه به آرامش شما کمک کند ، احساس استرس می کنید.

دومین توصیه ای که می توانید برای استفاده بیشتر از لیست وظایف خود دنبال کنید ، تقسیم موارد بزرگ به کارهای کوچکتر است.

به عنوان مثال ، چیزی مانند "ایجاد یک وب سایت جدید برای کسب و کار من" فقط باعث ایجاد فشار و فشار می شود. در مقابل ، تقسیم آن به پنج وظیفه ای که منجر به ایجاد یک سایت کامل می شود ، احساس کنترل و برنامه ریزی آسان تری می کند.

4- دیگر نگران عقاید نباشید
دیگر نگران نظرات نباشیدسرانجام ، وقتی به آنچه می خواهد آرامش خاطر شما را از بین ببرد ، فکر خواهید کرد ، احتمالاً خواهید فهمید که نظر دیگران را بسیار احترام می گذارید.

خواه در واقع برای تأیید صریح به دنبال افراد خاصی باشید یا به سادگی تمایل داشته باشید تصور کنید که آنها در مورد شما چه فکر می کنند ، این که شما دائماً احساس می کنید چیزی برای اثبات دارید بسیار پرتنش است.

غالباً ، نیاز ما برای جلب رضایت دیگران به نحوه تربیت یا فشارهای همسالان که در مدرسه تجربه کرده ایم برمی گردد - و کشف ریشه ها به شما کمک می کند این طرز تفکر را رد کنید.

اما مهم نیست که از کجا ناشی شود ، وسواس در مورد نظرات احتمالی بد دیگران درباره شما فقط شما را به سمت پایین می کشاند. در مقابل ، هدف باید ایجاد دیدگاهی باشد که تنها نظر شما در مورد آن نظر شما باشد.

البته این می تواند مانند یک سفارش بلند به نظر برسد. یک ترفند تغییر چشم انداز که می تواند به شما کمک کند این است که به این فکر کنید که واقعاً چقدر برای قضاوت دیگران وقت می گذارید.

اگر مانند اکثر مردم باشید ، در واقع وقت زیادی را صرف تفکر انتقادی درباره کارهایی که دیگران انجام می دهند نمی کنید - به خصوص آنهایی که دوست دارید و حتی اگر مرتکب اشتباه شوند از آنها حمایت می کنید.

بنابراین ، در نظر بگیرید که احتمالاً افراد با زندگی شما به همان شیوه رفتار می کنند. به عبارت دیگر ، آنها احتمالاً این همه توجه نمی کنند و وقتی به زندگی شما فکر می کنند ، به احتمال زیاد ریشه در کارهایی دارند که برای شما خوب پیش می روند.

یک ذهنیت مسالمت آمیز می تواند به شما در شروع خود هیپنوتیزم کمک کند!
بنابراین ، شما هم اکنون طیف وسیعی از تکنیک ها را در اختیار دارید که می توانید برای تقویت آرامش خاطر و کمک به شما برای تبدیل شدن به شادترین و موفق ترین نسخه از خود استفاده کنید.

با این حال ، اگر در تلاش برای ایجاد این تغییرات هستید یا آنها را ایجاد کرده اید اما می خواهید به عنوان یک فرد رشد کنید ، حتی بیشتر ، خود هیپنوتیزم می تواند راه حل کامل باشد.

این می تواند به شما کمک کند از اعتماد به نفس تا جلوگیری از خوردن قند همه کارها را از طریق ضربه زدن به ضمیر ناخودآگاه انجام دهید.

به طور خلاصه ، خودهیپنوتیزم شما را در رسیدن به اهدافی که مستلزم تغییر طرز فکر ، عمل و احساس شماست ، حمایت می کند.

بنابراین ، هر آنچه بین شما و آرامش خاطر قرار دارد ، برنامه ای در دسترس است که به شما کمک می کند تا یک بار و برای همیشه از آن جنبه از زندگی خود کنار بیایید.

منبع: کوین یار

قانون جذب چیست؟

تعریف قانون جذب بسیار ساده است. این قانون می گوید به هر چیز خوب و بدی که فکر کنیم، آن را به سمت خود جذب می کنیم. بنابراین با کمک این قانون می توانیم با تمرکز بر هر چیز، آن را به زندگی مان وارد کنیم. برای جذب چیزهای مثبت در زندگی، تنها کاری که باید انجام دهیم مثبت ماندن است. به عبارت دیگر مثبت اندیشی می تواند ناممکن ترین رویاهای ما را به حقیقت تبدیل کند!

قانون جذب توسط 7 قانون جهان هدایت می شود. این قوانین عبارتنداز:

  • اشتیاق فراوان
  • تجسم
  • باور مطلق
  • تاکید
  • تمرکز کامل
  • تجلی
  • سپاسگزاری

قانون جذب برای افراد، اشیا، احساسات، افکار و بطور کلی تمام چیزهای موجود در جهان، صدق می کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.