چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

مداد رنگی های با کیفیت فابر کاستل پلی کروم

آموزش بازاریابی اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در این وبلاگ به صورت حرفه ای قرار می گیرد

مداد رنگی های با کیفیت فابر کاستل پلی کروم

۲,۰۱۰ بازديد

جایی که این مدادها شاید کوتاه نشوند ، در قیمت آنها است. مدادهای رنگی فابر-کاستل گران قیمت هستند - من آنها را در تابستان امسال در آمازون خریداری کردم و برای هر مداد آنها 1.34 دلار بودند (توجه داشته باشید که می گویم "گران" نیست "گران" - این مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل ارزش قیمت آنها را دارند). این گران تر از ، یکی از محبوب ترین مدادهای رنگی در دنیای رنگ آمیزی است. با این حال ، با در اختیار داشتن مجموعه کامل مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل و Faber-Castell Polychromos ، می توانم صادقانه بگویم که Polychromos از هر نظر برتر از  مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل است.

قیمت مداد رنگی فابر کاستل ۶۰ رنگ پلی کروم

در زیر نمونه ای از رنگ آمیزی مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل که ایجاد کردم نشان می دهد که چقدر این مدادهای رنگی دوست داشتنی هستند.

 

من از مجموعه جدید "مبارک همه چیز ، شما" ، دو رنگ متفاوت ، یک برچسب هدیه با رنگ سفید و واضح انتخاب کردم و سپس رنگ آمیزی کردم.

نه تنها مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل به طور کامل تمام رنگ سفید کارتن برچسب را پوشانده است ، بلکه با تلاش حداقلی توانستم این دو رنگ بسیار متفاوت را کم و بیش به نظر بی نظیر و بی کم مخلوط کنم. من خیلی سریع کار می کردم تا بتوانم در این پست وبلاگ چند عنصر تصویری داشته باشم). اضافه کنید که دست من بعد از ایجاد چنین رنگ های عمیقی درد نکرد (این مدادهای رنگی بسیار نرم نرم هستند ، بنابراین نیازی به فشار دادن خیلی سخت برای گرفتن رنگ جامد برای دراز کشیدن نیست) ، و این مدادها خود را تا به بالا شلیک کرده اند. بسیار بالای لیست "محبوب ترین ابزارهای رنگ آمیزی" من!

 

آنها در مجموعه های کوچکتر از 120 (قیمت های آن ارزان تر است و هدیه ای مناسب برای همه افراد هنری در زندگی شما ، از جمله خودتان) ارائه می دهند ، اما کلکسیونر موجود در من کاملاً دوست دارد با هر رنگی که این شرکت در خط مدادهای Polychromos ایجاد می کند ، باشد. (من هنر اصلی خودم را تأمین می کنم)

مداد رنگی فابر کاستل ۳۶ رنگ پلی کروم

من مجموعه ای از 12 رنگ از مدادهای آبرنگ کرایولا را دارم ، اما آنها در مجموعه ای از 24 رنگ نیز وجود دارند.

 

مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل متاسفانه پیدا کردن سخت است! در واقع ، تا زمانی که من مشغول تحقیق در مورد یک محصول برتر راز فروشگاه رنگ آمیزی HCWT که در سال 2020 راه اندازی شده ام انجام می دادم ، هیچ تصوری نداشتم که کرایولا حتی مدادهای آبرنگ بسازد!

 

اما آنها را انجام دهید و آنها را در هابی لابی (جایی که فقط یک مجموعه 12 عدد می توانید پیدا کنید) و در آمازون (جایی که می توانید مجموعه 24 شمارش را پیدا کنید) در دسترس قرار دهید.

 

من مجموعه ای از 12 شمارش را دارم و این مجموعه از مدادهای آبرنگ رنگ دقیقاً همان رنگ را دارد که مجموعه معمولی مداد رنگی Crayola دارای EXCEPT است که مجموعه آبرنگ با صورتی زیبا (که آن را "magenta" می نامند) است - چیزی ساده و رنگی مجموعه مداد ندارد (که به نظر من بسیار ناامیدکننده است ، btw).

 

برای آزمایش این عشقهای دوستانه ، من تصمیم گرفتم که واقعاً آنها را کار کنم (منظورم این است که آنها برای بچه ها طراحی شده اند ، درست است ، بنابراین آنها باید سخت باشند ، فکر نمی کنید؟) با رنگ آمیزی با آنها روی یک هدیه رنگی به رنگ Kraft رنگ برچسب ، کاغذی است که فوق العاده دندان و خشن است.

 

من فراموش کردم که از قبل عکس بگیرم که از قبل چه رنگی به نظر می رسد ، قبل از اینکه آب را به این برچسب هدیه اضافه کنم ، اما صادقانه شوکه شدم. رنگدانه مداد رنگی مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل رنگ کاملاً زیبایی را در چنین سطح تیره و بافتی قرار داده است. مجبور شدم از فشار کافی استفاده کنم ، بنابراین نمی دانم که می خواهم از مدادهای طولانی مدت از این مدادها استفاده کنم ، اما این طور نیست که شخص به طور معمول از مدادهای آبرنگ استفاده کند.

 

در حالی که به محض افزودن آب رنگدانه ای نشده بود ، من هنوز رنگ مدادهای آبرنگ مداد رنگی پلی کروم فابر کاستل را کاملاً غنی و آسان مخلوط کردم.

آنها خیلی خوب روی کاغذ کار می کردند که برای آبرنگ طراحی نشده بود ، من بسیار کنجکاو بودم که چگونه مدادهای آبرنگ کرایولا روی کاغذ آبرنگ مطبوعات داغ Fabriano 90lb مغازه من کار می کنند!

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.