سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

مزایا و معایب استفاده از سشوار برای خشک کردن موها

آموزش بازاریابی اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در این وبلاگ به صورت حرفه ای قرار می گیرد

مزایا و معایب استفاده از سشوار برای خشک کردن موها

۱,۹۷۲ بازديد

مزایا و معایب استفاده از سشوار برای خشک کردن موها

اگر بسیار از سشوار ها استفاده می کنید احتمالا بار ها توسط اطرافیان شنیده اید که سشوار می تواند آسیب های سختی به مو و پیاز مو و حتی پوست سر شما وارد کند، اما این موارد تا چه حد درست است و آیا تماما استفاده از سشوار ها می تواند خطرساز باشد و حتی باعث ریزش مو در دراز مدت شود؟

 

نکات مهمی حتی در مورد انتخاب سشوار ها وجود دارد، به یاد داشته باشید که هیچ ارزانی بی دلیل و بی حکمت نیست، پس در درجه اول از سشوار هایی استفاده کنید که قدرت پرتاب باد گرم خوبی دارند و البته که دمای آن ها خیلی بالا نیست و یا این که امکان کنترل دما را خواهند داشت، در مرحله بعد بهتر است که سشوار را روی گرمای معمول و متوسط تنظیم کنید، بیش از حد به موی خود نزدیک نکنید.

استفاده مکرر از سشوار ها به صورت روزانه می تواند باعث آسیب های شدید به ریشه و پیازمو و همین طور پوست سر و ایجاد خارش در دراز مدت شود، البته که شامپوی مورد استفاده شما نیز قطعا باید کیفیت لازم را داشته باشد.

نکات مهم استفاده از سشوار ها

اما به طور کلی استفاده از سشوار ها مزایای خاص خود را نیز دارد، بر خلاف اتو سشوار به صورت مستقیم به بافت و تراکم موی شما آسیب وارد نمی کند، از خشک شدن و در هم آمیخته شدن موی شما نیز جلوگیری می کند و اگر فکر می کنید که موهایتان پس از خشک شدن به بدفرم ترین حالت ممکن می رسد، قطعا سشوار می تواند نجات بخش باشد.

بهتر است از باد سرد و یا کمی گرم تر استفاده کنید، در این صورت نیز خطری مو های شما را تهدید نمی کند، برخی از سشوار ها امکان کنترل و پرتاب ناگهانی باد را دارند و تعدادی از آن ها نیز از تکنولوژی های جدید مادون قرمز برای تولید اشعه و صاف کننده مو استفاده می کنند.

زاویه نود درجه با حدود 15 سانتی متر فاصله بهترین حالت برای سشوار کردن مو ها است، از جمله معایب سشوار کردن مو ها می توان به ایجاد آسیب در رنگ دانه مو ها اشاره کرد.

 

عوارض استفاده زیاد از سشوار

استفاده مداوم و طولانی از سشوار باعث می شود که مو های کم پشت با ریشه ضعیف ریخته و رشد آن ها نیز با مشکلات زیادی مواجه شود. سشوار کشیدن عموما موجب آسیب جدی و ریزش های سریع نمی شود، اما ترکیب و حالت پذیری مو ها را به حدی سخت می کند که شما پس از هر بار سشوار کشیدن نیاز دارید که مجددا آن را تمدید کنید.

بهترین حالت ترکیب سشوار و اتوی مو به کم ترین میزان ممکن است، در صورتی که مدام به سشوار نیاز دارید نباید ماسک مو را از برنامه های خود حذف کنید، در این صورت از حداکثر آسیب جلوگیری می کنید و شادابی موی شما نیز تضمین می گردد.

اجازه دهید پس از حمام مقداری از رطوبت روی موی شما باقی بماند تا سشوار عملکرد درستی داشته باشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.