دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

روش های بازاریابی موفق برای رشد وضعیت کسب و کار

آموزش بازاریابی اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در این وبلاگ به صورت حرفه ای قرار می گیرد

روش های بازاریابی موفق برای رشد وضعیت کسب و کار

۲,۲۲۷ بازديد

یکی از بهترین روش های بازاریابی موفق در حال حاضر استفاده از فضای مجازی و طراحی سایت است. در این روش با استفاده از دنیای مجازی که امروز افراد حداقل چندین ساعت از وقت خود را روزانه در آن سپری می‌کنند، اقدام به بازاریابی برای خود می‌کنید. این بازاریابی را اصطلاحا دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی می‌گویند. در واقع در این روش برای افزایش تعداد کاربران و مشتریان و بهبود وضعیت کسب و کار خود از رسانه های نوظهور استفاده می‌کنید.

انواع روش های بازاریابی موفق در اینترنت

وب مهمترین کاربرد و سرویس اینترنت است، به همین دلیل فعالیت در آن به عنوان بهترین مورد در بین روش های بازاریابی موفق اطلاق می‌شود. در وب به شیوه های متفاوتی می‌توان به بازاریابی پرداخت. به عنوان نمونه می‌توان با استفاده از بنرهای تبلیغاتی مشتریانی را برای خود جذب کرد. در این شرایط تعدادی بنر تبلیغاتی طراحی کرده و بر روی وب سایت های دارای تعداد بازدیدکننده بالا قرار می‌دهید.

روش های بازاریابی موفق

این روش فوق العاده عالی است و کاربران زیادی را به سمت کسب و کار شما به منظور خرید محصول و یا سفارش سرویس سرازیر می‌کند. اما هزینه آن در بلند مدت بالاست. نمی‌توان برای همیشه با استفاده از تبلیغاتی بنری تبلیغ کرد. به همین دلیل در بین انواع روش های بازاریابی موفق و دیجیتال مارکتینگ، امروز سئو سایت حرف اول و آخر را می‌زند. در این روش به جای وب سایت های دارای بازدیدکننده بالا، از پربازدیدترین وب سایت دنیا و پادشاه وب یعنی گوگل کمک می‌گیرید.

تعداد زیاد وب سایت های راه اندازی شده در وب و به تبع آن حجم بالای اطلاعات موجود سبب شده دست پیدا کردن به اطلاعات مورد نیاز در بین این حجم از داده کمی دشوار باشد. در چنین شرایطی باید از موتورهای جستجو مخصوص گوگل برای بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ کمک گرفت. یعنی با جستجوی اطلاعات مورد نیاز خود در گوگل از آن خواست تا اطلاعات مورد نظر را به ما ارائه کند.

روش های بازاریابی موفق

اما از بین میلیون ها وب سایتی که ممکن است در یک زمینه کاری و مرتبط با عبارت جستجو شده فعالیت کنند، تنها ده مورد آن‌ها در صفحه اول نتایج جستجو نشان داده می‌شوند. در بین این ده مورد نیز بیشترین سهم همیشه متعلق به مورد اول در صفحه اول است. پس در این مورد از روش های بازاریابی موفق باید تلاش کنیم وب سایت خود را در نتیجه جستجوهای مرتبط در صفحه اول قرار دهیم.

روش های بازاریابی موفق

به این ترتیب وقتی یک کاربر نام کالا و یا سرویس ارائه شده توسط ما را در گوگل جستجو می‌کند، وب سایت ما در یکی از موارد موجود در صفحه اول نمایش داده خواهد شد. وابستگی بیش از حد کاربران به موتورهای جستجو سبب شده گوگل اکنون منبع درآمد بسیاری خوبی برای کاربران باشد. کسب و کارهای زیادی با استفاده از این مورد از روش های بازاریابی موفق رشد یافته و اکنون سرمایه خوبی درون آن‌ها در گردش است.

با وجود تعدد روش های بازاریابی موفق اکنون سئو سایت بهترین و پربازده ترین مورد است. درست است که بهبود رتبه وب سایت در مورتورهای جستجو کار راحتی نیست، اما حداقل می‌توان مطمئن بود با وجود داشتن هزینه بالا، در طولانی مدت بازدهی مفیدی خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع روش های بازاریابی موفق و مخصوصا سئو سایت با اینتن تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.