چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

8 نکته برای تبدیل شدن به بهترین تولید کننده محتوا در حوزه فعالیت تان

آموزش بازاریابی اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در این وبلاگ به صورت حرفه ای قرار می گیرد

8 نکته برای تبدیل شدن به بهترین تولید کننده محتوا در حوزه فعالیت تان

۲,۱۴۵ بازديد

این که آیا "شما" که ما در مورد آن صحبت می کنیم، به عنوان یک فرد هستید یا یک سازمان بزرگتر، میتواند تاثیر مهمی در تولید محتوای متناسب با صنعت تان داشته باشد و شما را به یک تولید کننده محتوای با کیفیت در حوزه کاری تان تبدیل کند.

اما  تولید محتوا به زمان ، تلاش و نظم و انضباط نیاز دارد.

برای ایجاد محتوای عالی از دستورالعمل های زیر استفاده کنید تا به زودی به عنوان یک برند و مرجع دیده شوید و مخاطبینی را که مشتاق حل چالش های خود هستند، به کسب و کار خود جلب کنید.

 

  1. به روز باشید.

در مورد همه جنبه های صنعت خود به روز باشید و بسیار آگاه باشید ، نه فقط آنچه که بلافاصله برای شما مرتبط است. مثلاً بگویید شما تولید کننده مجموعه های مکانیکی وسایل نقلیه سنگین هستید. دانستن هرچه بیشتر در مورد این نوع وسایل نقلیه ، تولید کنندگان و مشتریان آنها بسیار مهم است. آن تولید کنندگان را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید ، انتشارات تجارت را بخوانید و آخرین اخبار مرتبط را جستجو کنید.

همچنین می خواهید در مورد نوآوری های صنعت ، روندها ، مقررات ، فرصت ها و تهدیدهای روزمره آگاهی داشته باشید. هرچه بیشتر بدانید، بهتر میتوانید محتوای با کیفیتی برای کسب و کار خود تولید کنید.

 

  1. در جریان تغییرات باشید.

تغییر در صنعت شما به سرعت اتفاق می افتد ، و آموزش مداوم مهم است. این بدان معناست که نه تنها باید محتوایی را ایجاد کنید که مردم دوست دارند بلکه باید مطالب دیگران را نیز بخوانید. بهترین سازندگان محتوا کنجکاو هستند و به دنبال موضوعاتی هستند که ممکن است مخاطبان هدف برایشان مهم باشد. از دیگران بیاموزید تا درک کنید که مخاطبان شما به دنبال چه هستند.

 

 

  1. مخاطبان خود را درک کنید.

"خود را در کفش مخاطبین خود قرار دهید". شما باید بدانید مخاطبین و مشتریان بلقوه کسب و کارتان به دنبال چه هستند، چه مشکلات و نیازهایی دارند و به دنبال چه راه حل هایی برای رفع این نیاز هستند.

به این ترتیب میتوانید محتوایی تولید کنید که بیشترین تاثیر را روی آن ها بگذارد.

با تولید محتوایی که بتواند نیاز اصلی مخاطب را هدف قرار داده و برای آن راه حل ارائه دهد به سرعت میتوانید تبدیل به یک برند و مرجع در حوزه کاری تان شده و بازدید زیادی را به سوی سایت و کسب و کار خود جذب کنید.

 

4- مهارت های خود را بهبود بخشید.

اگر نویسنده حرفه ای نیستید ، باید برای تبدیل شدن به یک تولید کننده محتوای حرفه ای کارهایی انجام دهید که هیچ کس تفاوت آن را نمی داند. با اجتناب از اشتباهات نوشتن شروع کنید . همچنین مطالعه کتاب ها و مقالات موجود در سایت های مشابه میتواند به بهبود مهارت نویسندگی شما کمک بسیار زیادی کند.

زمانی که در حال نوشتن هستید خود را درگیر مشکلات املایی نکنید، فقط بنویسید، بعدا میتوانید در مرحله ویرایش این مشکلات را برطرف کنید.

 

5- تمرین کنید.

هرچه محتوای بیشتری بنویسید و تمرین کنید در این زمینه حرفه ای تر خواهید شد و ترافیک بیشتری به وب سایت خود جذب خواهید کرد.

همچنین با تولید محتوای بیشتر برای سایت تان میتوانید ترافیک بیشتری را هم جذب کنید.

هرچه بیشتر بنویسید، بهتر می شوید. تولید محتوا کاری مستمر است که نیاز به تعهد و تمرین دارد.

بنابراین با تولید محتوای بیشتر برای سایت تان نه تنها تجربه بیشتری کسب خواهید کرد بلکه به افزایش بازدید سایت تان هم کمک میکنید.

 

  1. مثال بزنید.

سعی کنید زمانی که در مورد موضوعی توضیح میدهید، با ذکر مثال درک آن را برای خواننده آسان تر کنید.

همچنین استفاده از تجربیات شخصی در تولید محتوا و داستان نویسی میتواند به افزایش جذابیت محتوای تان کمک کرده و خواننده را مجاب کند تا انتهای مطلب با شما همراه شود.

با استفاده از تجربیات شخصی و ذکر مثال به برند سازی در تولید محتوای تان کمک کنید.

 

  1. در مورد خود صحبت نکنید.

در مورد مشتریان و چشم انداز آن ها صحبت کنید. وقتی در مورد خود صحبت می کنید، این فرصت را از دست داده اید که نشان دهید مشکلات و نیازهای خواننده را درک می کنید و می توانید نیازها و چالش های آن ها را حل کنید.

به جای آنکه در مورد خود یا ویژگی های محصول تان صحبت کنید، بگویید این محصول چطور میتواند مشکل اصلی خواننده را رفع کرده و به او کمک کند.

 

  1. تحقیقات کلمات کلیدی خود را انجام دهید.

تولید محتوا روی سئو سایت تان تاثیر بسیاری دارد، بنابراین قبل از آنکه شروع به نوشتن کنید، لیستی از عبارات و کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کاری تان را پیدا کنید.

با این کار میتوانید تلاش های سئو را روی این عبارات متمرکز کرده و محتوایی تولید کنید که برای این عبارات بهینه سازی شده باشند.

با سئوی محتوای سایت تان میتوانید در گوگل رتبه گرفته و به افزایش بازدید هدفمند سایت تان کمک کنید.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.