جمعه ۰۳ فروردین ۰۳

بهترین دستگاه تست قند خون

آموزش بازاریابی اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در این وبلاگ به صورت حرفه ای قرار می گیرد

بهترین دستگاه تست قند خون

۱,۵۲۷ بازديد

دستگاه تست قند خون برای افراد دیابتی دارای اهمیت زیادی است تا با اندازه‌گیری و مدیریت قند خون از عوارض این بیماری پیشگیری نمایند.ولی در این حین یافتن بهترین دستگاه تست قند خون که دارای اعتبار کافی بوده و ارزیابی‌های آن دقیق و قابل استناد باشد، به‌مراتب حیاتی‌تر است. باوجود محصولات کم‌کیفیتی که فاقد مجوزهای ایمنی وزارت بهداشت هستند، خرید نمونه‌هایی استاندارد که دارای هولوگرام و برچسب ایمنی باشند، دقت نظر کافی را می‌طلبد. در غیر این صورت اندازه‌گیری‌های دستگاه چندان معتبر نبوده و احتمال خطای آن بالا است.

دستگاه تست قند خون چگونه عمل می کند؟

دستگاه اندازه گیری قند خون یا گلوکز را اندازه گیری می کند. گلوکز یک قند ساده است که منبع اصلی انرژی در بدن است. بدن شما کربوهیدرات های جذب شده از طریق غذا را به گلوکز تبدیل می کند.

استفاده آسان

استفاده از اکثر مدل های دستگاه های آزمایش قند خون آسان است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک نمونه خون کوچک روی نوار آزمایش قرار داده و نوار آزمایش را در شکاف دستگاه قرار دهید.با این حال مدل های پیچیده تری نیز وجود دارد که به عنوان مثال ، هر بار که دکمه ها را فشار می دهید ، باید آنها را تنظیم کنید. از آنجا که اکثر بیماران دیابتی مجبورند این کار را چندین بار در روز تکرار کنند ، پیشنهاد می کنیم مدل هایی انتخاب کنید که کار با آنها آسان باشد.

اهمیت دقت دستگاه

مهمترین ویژگی دستگاههای آزمایش قند خون دقت آنهاست. به طور کلی ، بهترین دستگاه تست قند خون با کیفیت بالا می توانند نتایج دقیق را نشان دهند ، با این تفاوت که همه این نوع دستگاه ها حدود 10٪ خطا دارند. اما برای تحقیقات بیشتر می توانید اندازه گیری های خود را با نتایج آزمایشگاهی مقایسه کنید. (آزمایش خون نتایج دقیق تری از آزمایش کننده قند خون نشان می دهد)

انواع دستگاه های آزمایش قند خون

تستر قند خون بدون سوزن

این محصول برای افرادی که از برش سوزن خسته شده اند ایده آل است. در این مدل قند خون توسط حسگر اندازه گیری می شود و محل آن روی دست است.

 

دستگاه تست قند خون هوشمند

نوع دستگاه هوشمند هزینه بالایی دارد و اطلاعات شما را ذخیره می کند. همچنین به شما امکان می دهد اطلاعات خود را از طریق تلفن و آنلاین با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.

 

دستگاه تست قند خون مچ دست

نوع مچ دستی این دستگاه به دلیل استفاده ساده و آسان از محبوبیت بالایی برخوردار است و سطح قند خون را بدون نیاز به خون اندازه گیری می کند. به این ترتیب می توان تست را بدون نوار انجام داد.

 

راهنمای خرید بهترین مارک دستگاه تست قند خون

بسیاری به خریددستگاه تست قند خون ژاپنی روی می‌آورند، در این حالت به نام شرکت واردکننده و درجه اعتبار آن دقت نمایید تا در دام نمونه‌های تقلبی گرفتار نشوید. برخی از انواع دستگاه تست قند خون مچی در ایران به حافظه برای ثبت مقادیر خون اندازه‌گیری شده مجهز هستند که این امر ارزیابی و بررسی قند خون را در دوره‌های متوالی امکان‌پذیرمی‌نماید. ازاین‌رو در زمان خرید این دستگاه به وجود یا عدم وجود چنین ویژگی در آن دقت نمایید.

 

بعضی دیگر از انواع دستگاه تست قند خون آلمانی و نمونه‌های مرغوب امکان محاسبه میانگین قند خون را به‌صورت هفتگی، ماهانه و … فراهم می‌سازند که این مزیت نیز تنظیم برنامه مدیریت دیابت را امکان‌پذیرمی‌سازد. پزشکان درراهنمای خرید دستگاه تست قند خون همیشه به بیماران توصیه می‌کنند تا به سمت نمونه‌هایی با امکانات بیشتر مانند اشتراک‌گذاری داده‌ها، اعلام صوتی تست قند خون، اتصال به اپلیکیشن و … مایل شوند. بدین ترتیب و با این رویکرد سلامت خود را تا حد زیادی تضمین نماید.

 

قیمت دستگاه تست قند خون

قیمت دستگاه تست قند خون بر اساس مزایای، مشخصات و امکانات آن رقم می‌خورد. به‌واقع هرچه امکانات یک دستگاه بیشتر باشد، به‌مراتب هزینه بالاتری را نیز در زمان خرید به شما تحمیل می‌سازد. برای مثال قیمت دستگاه تست قند خون بدون سوزن کمی به نسبت نمونه‌های معمول بیشتر است. البته نوع برند و میزان اعتبار آن نیز بر روی قیمت این دستگاه‌ها بی‌تأثیر نبوده به‌گونه‌ای که قیمت دستگاه تست قند خون ژاپنی در قیاس با نمونه‌های آلمانی آن به نسبت کمتر است. البته مبحث قیمت‌گذاری به میزان دقت و درصد خطای دستگاه، سرعت اندازه‌گیری، سیستم کنترل حجم خون، در دسترس بودن وسایل جانبی و … نیز بسیار وابسته است. گاهی به خیال یافتن نمونه‌ای ارزان‌تر با مشکلات کمبود وسایل جانبی مواجه شده یا از امکانات عرضه‌شده توسط دستگاه چندان رضایت نداریم.

 

پرفروش‌ترین دستگاه تست قند خون

پرفروش‌ترین دستگاه تست قند خون در حال حاضر دارای مشخصه‌هایی چون بالاترین محدوده اندازه‌گیری قند، دارای نوار تست بر مبنای آنزیم GOD و … بوده زیرا کارآمدی بالایی را عرضه می‌کند.در ادامه تعدادی از پرفرو شترین این دستگاه ها را معرفی کرده ایم.

منبع: بهترین یاب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.