جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

نقد و بررسی ماشین ظرفشویی بوش

آموزش بازاریابی اینترنتی و کسب و کار اینترنتی در این وبلاگ به صورت حرفه ای قرار می گیرد

نقد و بررسی ماشین ظرفشویی بوش

۲,۱۷۵ بازديد

در بین محصولات برقی استفاده  شده در آشپزخانه چندسالی است که خانواده ها علاقه زیادی به خرید ماشین ظرفشویی پیدا کرده اند.با استفاده از ماشین ظرفشویی دیگر نگرانی بابت شستن هرروزه و هر وعده ظروف یا شستن تعداد زیادی ظرف کثیف بعد از یک مهمانی و خستگی بعد از آن ندارید.ماشین های ظرفشویی با برندهای مختلف و ظرفیت های مختلف این روزها در بازار پیدا می شود.در این بخش می خواهیم شما را با یک ماشین ظرفشویی فوق العاده یعنی ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M آشنا کنیم.

 

ویژگی های کلی ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M :

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M از سری ۸ محصولات بوش آلمان و از نوع ActiveWater  است.این ظرفشویی در هر سیکل شست و شو تنها ۹٫۵ لیتر آب مصرف می کند،بنابراین با داشتن مصرف انرژی ++A  مصرف برق منزلتان را بسیار بهینه می کند.این مدل ظرفشویی رنگ زیبای سفیدی دارد و ظرفیت شستن ظروفی تا ۱۴ نفر دارد.در ادامه مزیت های فوق العاده این ماشین ظرفشویی را با شما به اشتراک می گذاریم.

این ماشین ظرفشویی از جمله ظرفشویی های مدل مبله است،که به دلیل داشتن ظرفیت و گنجایش بالا این روزها انتخاب اول خانواده هاست.این روزها معمولا طراحی داخلی منازل به شکلی است که کابینت سازان یک فضای استاندارد را برای قرار گیری ظرفشویی را خالی می گذارند که این ماشین ظرفشویی با داشتن ابعاد ۶۰۰*۸۵۰*۶۰۰ میلی متر، کاملا سایزی مطابق استانداردهای جهانی دارد.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M

استفاده از سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف:

در بسیاری از ماشین های ظرفشویی،طراحی بد فضای داخلی ماشین باعث شده است که به راحتی نتوانید تمامی ظروف خود را در ماشین قرار دهید و یا مجبور شوید در چند نوبت ظرف های خود را با ماشین بشویید.خیلی اوقات هم بعد از باز کردن درب ماشین ظرفشویی خود با ظرفی شکسته یا لب پر شده مواجه می شوید.اما یکی از مزایای ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M این است که این ظرفشویی سه سبد جدا برای قرار دادن ظرف ها دارد.طبقه پایینی برای قراردادن بشقاب و سینی و در حالت کلی ظروف بزرگ،طبقه وسط برای لیوان ها و فنجان ها و طبقه بالایی برای قرار گرفتن قاشق و چنگال طراحی شده است.بنابراین با خیال راحت تمام ظروف خود را در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

استفاده از سنسور AquaSensor  برای صرفه جویی در مصرف آب:

یکی دیگر از مزایای ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M استفاده از تکنولوژی هوشمند سنسور Aqua است.این سنسور یا حسگر بعد از آب کشی اول ظروف میزان چربی و کثیفی موجود در آب را اندازه گیری و بررسی می کند.سپس تعیین می کند که آیا ظروف نیاز به شست و شو و آب کشی مجدد دارند یا خیر؟در صورت نیاز مجددا تا تمیزی کامل کار شست و شو را ادامه داده و اگر نیاز نباشد خود به خود خاموش می شود.

استفاده از سنسور LoadSensor برای تشخیص میزان آب مورد نیاز:

یکی دیگر از ویژگی های جالب این جاروبرقی استفاده از سنسور Load  است.این سنسور میزان ظروف داخل دستگاه را اندازه گیری کرده و در صورت قرارگیری بیش از حد ظروف اجازه روشن شدن ماشین را نمی دهد.از طرف دیگر بر اساس تعداد و حجم ظروف میزان آب برای آب کشی را تعیین می کند به این ترتیب در مصرف آب  انرژی صرفه جویی خواهد شد.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M

شست و شوی سریع با Vario SpeedPlus :

گاهی نیاز دارید ظروف خود را سریع تر از همیشه بشوئید.استفاده از ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M این امکان را به شما می دهد که با زدن تنها یک دکمه زمان آب کشی را تا ۶۶ درصد کاهش دهید. نگران شست وشوی تمیز ظرف ها هم نباشید چون در این حالت نیز مانند عملکرد عادی ماشین ظرف هایتان را به طور کامل تمیز می کند.از این حالت در بسیاری از برنامه های شست و شوی ماشین می توان استفاده کرد.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M

استفاده از موتور EcoSilence Drive :

موتور استفاده شده در طراحی ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M بسیار پرقدرت بوده و کارایی و طول عمر بالایی دارد. در این ظرفشویی،به جای برس های کربنی رایج از یک آهنربای دائمی استفاده شده است که باعث ازبین رفتن اصطکاک و در نتیجه کاهش تلفات و کاهش بسیار چشم گیر صدای موتور در حین کار و کاهش هزینه های تعمیر و نگه داری می شود.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M

برنامه های شست و شوی مختلف:

از دیگر مزایای ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M این است که با درنظر گرفتن نوع و حجم ظروفی که داخل ماشین ظرفشویی می گذارید می توانید از ۸ برنامه مختلف شست و شو و ۵ برنامه ویژه شست و شو استفاده کنید.این برنامه امکان شست و شوی ظروف در ۶ دمای مختلف را برای کاربران خود فراهم کرده که باعث شست و شوی کارآمد و صرفه جویی در مصرف آب می شود.

استفاده از نشانگرهای LED :

یکی دیگر از ویژگی های متفاوت ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M استفاده از دو نمایشگر الکترونیکی خودکار و هوشمند است.LED  نشانگر پر کردن مجدد نمک و LED  نشانگر پر کردن مواد  مکمل شست و شو باعث می شود دیگر نگران کم و یا زیاد بودن مواد شوینده ماشین نباشید.این LED  ها به محض نیاز روشن شده و شما را از کمبود مواد شوینده آگاه می کنند.

استفاده از تکنولوژی ActiveWater :

در طراحی ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M ، به بهینه سازی انرژی و احترام به محیط زیست توجه بسیار شده است. از جمله نشانه های آن استفاده از تکنولوژی اکتیو واتر است که باعث توزیع آب هدفمند و گرم شدن و قدرت بیشتر آب برای چرخش و در نتیجه صرفه جویی در مصرف برق می شود.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M

گزینه نیمه پر Half Load :

یکی از ۸ برنامه شست و شوی ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M استفاده از حالت نیمه پر است.معمولا در خانواده های کم جمعیت بعد از هر وعده برای شست و شوی،ظروف کل ظرفیت ماشین ظرفشویی را پر نمی کند.اما نگران نباشید در این ماشین ظرفشویی می توانید با فعال کردن حالت شست و شوی نیمه پر،ماشین را روشن کرده و نصف ظرفیت هم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنیم و هم زمان کمتری را به شست و شو اختصاص دهیم.

شست و شوی بهداشتی:

متاسفانه یکی از مشکلات استفاده از سایر ماشین های ظرفشویی عدم رعایت بهداشت در شست و شوی ظروف است.ممکن است بعد از شست و شو متوجه غذاهای ریز بر روی گوشه های ظرف و یا مقدار کمی بوی غذا شوید. اما ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M به تمام نکات ممکن توجه کرده و از گزینه شست و شوی بهداشتی یا  HygienePlus  در طراحی خود استفاده کرده است.

شاید بتوان گفت مبدا این تکنولوژی بوش بوده و تنها در ظرفشویی های این برند به شست و شوی بهداشتی تا این حد توجه شده باشد.این تکنولوژی به این صورت عمل می کند که در زمان آب کشی به مدت ۱۰ دقیقه دمای آب را به ۷۰ درجه سانتی گراد می رساند که باعث می شود تمام باکتری های احتمالی موجود روی ظروف از بین رفته و ظرف ها کاملا تمیز شوند.از این حالت در اکثر برنامه های شست و شو می توانید استفاده کنید.

سیستم ضد نشت آب Aqua Stop :

یکی دیگر از مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M این است که احتمال نشت آب به صفر رسیده است که به دلیل استفاده از سیستم ضد نشت AquaStop   است.این سیستم شامل یک شیلنگ آب دو جداره ،یک شیر ایمنی و یک خروجی آب سوئیچ دار قابل کنترل است که باعث جلوگیری حتی یک قطره نشت آب می شود.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M

تکنولوژی محافظ ظروف شیشه ای در حین شست و شو:

چون امروزه اکثر ظروف استفاده شده در خانه ها از جنس شیشه است،  ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M برای اینکه خیال شما را برای شست و شوی مطمئن آسوده کند از یک تکنولوژی برای شست و شوی ظروف شیشه ای استفاده کرده است.این حالت نیز یکی دیگر از برنامه های شست و شوی ماشین ظرفشویی بوده و اندازه گیری میزان سختی آب به طور پیوسته از کدر شدن ظروف چینی و شیشه ای جلوگیری می کند.زیرا همانطور که می دانیم آب با میزان سختی کم باعث کدر شدن ظروف شیشه ای و چینی می شود.

سیستم Vari Flex :

سبد بالایی استفاده شده در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M،را می توانید تا ۳ ارتفاع مورد نظرتان تغییر دهید.بنابراین هیچ مشکلی برای قراردادن دیس ها و یا تابه های بزرگ در ماشین حتی زمانی هم که ظرفیت آن کاملا پر شده است ندارید.

سایر ویژگی های ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M :

  •  این ظرفشویی در جهت استفاده بهینه از انرژی دارای خشک کن با مصرف انرژی A  است
  •  به دلیل کیفیت عملکرد ظرفشویی و موتور بسیار قوی آن این جاروبرقی بسیار کم صدا بوده و تنها حدود ۴۰ دسی بل صدا تولید می کند.
  •  بدنه داخلی این ظرفشویی زیبا و از جنس استیل و ضد زنگ است.بنابراین کار مداوم آن با آب و مواد شوینده حتی پس از سال های سال نیز تاثیر منفی بر بدنه ماشین ظرفشویی نمی گذارد.
  •  ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M ،دارای صفحه نمایش LED  لمسی و جک تغییر وضعیت است.

 جمع بندی:

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M،با استفاده از تکنولوژی های به روز و قطعات باکیفیت و طراحی بسیار مهندسی و دقیق باعث شست و شوی بسیار تمیز ظروف،صرفه جویی در زمان و مصرف انرژی می شود.از این ظرفشویی به راحتی می توانید برای شست و شوی ظروف وعده های روزانه خود و یا ظروف مهمانی هایتان استفاده کنید.اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی دارید قطعا ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M با داشتن کارایی بالا ،طول عمر بیار زیاد و قیمت مناسب ایده آل ترین انتخاب برای آشپزخانه شماست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.